Мікроблоґи

пʼятниця, 9 листопада 2012 р.

Так, коротше.

Коротше так. Почуваюся майже прекрасно, поплюю, щоб не наврочити. Від МРТ вирішив відмовитись і походи до невропатолога припинити, навіть в лабораторію не сходив. Вся справа в тому, що вчора я добряче злякався і засумував через томографію і т.п. Коротше блок м'язів, що був у мене в шиї дивним чином зник. Не повністю, але однозначно зник, ковтати набагато легше, можу їсти навіть крихку їжу, типу хліба і печива, з приводу чого я вирішив, що це все-таки пройде саме. Шоколад глитаю взагалі круто. Щоправда болить горло і трохи шуми в грудях, але це від грипу, я думаю.

Сьогодні у мене позачерговий вихідний. Подивився "Труп нареченої" і трохи розслабився. Є маленько ентузіазму, тому планую вламати Аню сьогодні на пляшку вина, могли б подивитись "Друзів". 

Ще трохи гарних новин: знайшов випадково на компі Ненсі Дрю, яку ще не пройшов. І з приводу цього розморожую проект на форумі НД. І може навіть зроблю пару презентацій по історії фінансів і менеджменту. Так що плани є і це - головне. Піду принесу цукерок і візьмусь за роботу.

Ну, і мій телефон все ще зламаний, бо співбесідники не чують мене. Нести в ремонт мені його лінь. Але, видно, доведеться. Заодно зроблю копію паспорта і вк, і заберу довідку з медцентру.

Немає коментарів:

Дописати коментар