Мікроблоґи

вівторок, 6 листопада 2012 р.

Look at me, I'm bastard!


Мої кістки на плечах нікому не подобаються: гострі і неприємні, виродські пагорби на шкірі. Ніхто не любить на них лежати, всі говорять, що вони незручні. Люблю вас, люблю їх. Мій власний засіб пристосування, мої власні шипи. Ваші погрози тепер нічого не вартують. Як тільки ви захочете на мене лягти я ввімкну самозахист.

Я буду нещадним до вас і кожного. Я - вселенська справедливість. Моєму безумству немає межі. Хочу, щоб все минуло і минулось. Хочу краху і проспереті. Гніздів'я феніксів. І ви - браконьєри. Не руште. Не чіпайте мій світ. Я кріпак власної свідомості - пам'ятайте, що лиш ви і тільки змусили мене її здобути. Нечесний бій, на який приречене кожен. Кривда з народження. З кожним днем стає зрозуміліше, чому інтеліґенція така нещасна.

Немає коментарів:

Дописати коментар